Retour sturen van een product
Voldoet het product dat u aangeschaft heeft niet aan uw verwachtingen, of heeft uw product schade? Dan kunt u deze retour sturen aan ons. Hieraan zijn wel enkele voorwaarden verbonden.
Voorwaarden
- Besteld via onze website
U heeft uw product via onze website, www.handelbijvanandel.nl, of www.handel-bijvanandel.nl besteld. - Besteld via bol.com
Heeft u via bol.com besteld, dan dient u uw product retour te melden via uw bol.com account. De retour procedure en terugbetaling verlopen via bol.com, dit zal tussen de 3 en 14 werkdagen in beslag nemen. - Hoe lang geleden ontvangen
U heeft uw product niet langer dan 14 dagen in huis. We controleren dit met de afleverdatum in het systeem van onze transporteurs. - Status van het product
Het product is onbeschadigd, voorzien van alle bijgeleverde toebehoren en originele verpakking. - Kosten retourzending
Als u het product retour stuurt omdat u deze achteraf toch niet nodig had of de verkeerde heeft besteld, zullen de kosten voor het retourneren van het product voor uw eigen rekening zijn.
Procedure
Voldoet u aan al deze voorwaarden, dan kunt u uw product retour sturen. Neem contact met ons op door een e-mail te sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Houdt uw bestelnummer en de reden van het retour sturen bij de hand. Een van onze collega’s zorgt ervoor dat de retourprocedure in gang wordt gezet. Wij leggen u uit over de vervolgstappen. De kosten voor het retourneren van een product zijn voor eigen rekening tenzij het om een verkeerd geleverd of defect product gaat.
Als uw product bij ons retour is gekomen, controleren wij uw product en alle toebehoren. Binnen enkele werkdagen keuren wij uw retour gekomen product goed of af. Als uw retour is goedgekeurd ontvangt u binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag, minus eventuele retourkosten of overige afhandelingskosten, teruggestort op de rekening waarmee u de bestelling heeft geplaatst
Voor aanvullende vragen verwijzen wij u naar ons contactformulier.
Contactformulier