Vragen en Service

Hieronder treft u vraag en antwoord aan over bestellen en betalen.

U kunt heel eenvoudig uw bestelling plaatsen. Allereerst zoekt u het product op welke u wilt bestellen. Dit kunt u doen met behulp van de zoekbalk als u al een product in gedachten heeft of door naar een categorie te bladeren in het menu. Vervolgens zet u de producten in uw winkelwagen. Tenslotte voert u uw gegevens in en het adres waar wij uw bestelling naar toe moeten verzenden. Als laatste betaalt u via iDeal. Nadat u betaald heeft is uw bestelling geplaatst.

Ja. Het is mogelijk om uw bestelling te annuleren zolang wij uw bestelling nog niet verzonden hebben. U kunt dit doen door te e-mailen naar info@handelbijvanandel.nl. Wij annuleren uw bestelling dan en zorgen ervoor dat binnen 10 werkdagen het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee u de betaling heeft voltooid. Als uw bestelling al is verzonden is het niet meer mogelijk om uw bestelling te annuleren. U zult uw bestelling dan retour moeten zenden. De retour kosten zijn in dit geval voor uw eigen rekening.

U kunt snel, eenvoudig en uiteraard veilig betalen met behulp van iDeal. Voor Van Andel koopjes en 2e kans producten is het ook mogelijk om contant te betalen bij het afhalen.

Nee. Het is niet mogelijk om uw bestelling achteraf te betalen.

U kunt alleen betalen bij het afhalen van 2e kans producten of Afhaal Koopjes. Nieuwe producten en producten die bij u thuis bezorgd worden dient u tijdens het plaatsen van uw bestelling te betalen.

Hieronder treft u vraag en antwoord aan over garantie en reparatie.

Hoe lang u garantie heeft op een product, hangt af van het merk. Het ene merk biedt u bijvoorbeeld 2 jaar garantie en het andere merk maar liefst 5 jaar. In dit geval is het wel vereist dat u uw product registreert bij het desbetreffende merk. U kunt bij de specificaties van elk product vinden hoelang u hier garantie op krijgt.

Jazeker! U ontvangt een dag van te voren een track & trace code via de e-mail. Met deze code kunt u de status van uw bezorging volgen. Deze e-mail kan in de spam folder terecht komen!

Wij vragen u in dit geval nog even 2 uur te wachten. Onze transporteurs hebben meerdere adressen en hierdoor kan er eens vertraging oplopen. Is uw bestelling na deze 2 uur nog niet bezorgd. Dan vragen wij u om contact met ons op te nemen door te e-mailen naar info@handelbijvanandel.nl. Houdt ook goed uw track & trace in de gaten. Het kan zijn dat uw track & trace meer informatie geeft over waarom de levering is vertraagd.

Het is alleen mogelijk om 2e kans of Afhaal Koopjes bij ons af te halen. Neem voor het afhalen van uw bestelling contact met ons op via de e-mail, info@handelbijvanandel.nl, om een dag en tijdstip af te spreken.

Alle bestelling binnen Nederland, m.u.v. de eilanden of andere afleverlocaties die alleen middels veerboot of pont toegankelijk zijn, GRATIS bij u thuisbezorgd! Voor bezorging naar de Waddeneilanden of naar België rekenen wij voor de bezorging een bijdrage van € 59,-

Indien uw product op voorraad is en u op werkdagen voor 21.00 uur heeft besteld, zullen wij ons uiterste best doen om uw bestelling de eerstvolgende werkdag bij u thuis te bezorgen. U krijgt van ons een e-mail wanneer uw bestelling ons magazijn heeft verlaten. Mocht er een product niet op voorraad zijn, dan informeren wij u hierover met de verwachte levertijd. Voor alle leveringen zijn onze bezorgvoorwaarden van toepassing.

Het is altijd vervelend als uw bestelling beschadigd wordt geleverd. Zowel voor u, voor ons en ons transportbedrijf. Controleer bij het afleveren van uw bestelling altijd even of er geen beschadigingen aan de doos zijn. Als dit het geval is kunt u de chauffeur even laten wachten en het product uitpakken en controleren op verdere schades.

Indien er ook echt schade aan het product is mag u deze gelijk weer meegeven aan de transporteur. Uw beschadigde bestelling komt weer retour naar ons. Wij vragen u om hierna gelijk contact met ons op te nemen via de email. U mag uw e-mail sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Leg de situatie zo duidelijk mogelijk uit en vermeld altijd uw bestelnummer!

Komt u na het uitpakken erachter dat uw product beschadigd is en is de chauffeur al weg. Dan vragen wij u ook om direct een e-mail te sturen naar service@handelbijvanandel.nl. Leg de situatie zo duidelijk mogelijk uit en vermeld altijd uw bestelnummer. Daarnaast dient u een paar foto’s toe te voegen waarop de schade duidelijk zichtbaar is.

Wij zullen uw e-mail altijd zo snel mogelijk in behandeling nemen en zoeken samen naar een snelle en passende oplossing.

Ja dit is mogelijk indien u aan de voorwaarden voldoet. Meer informatie over het retour sturen van uw bestelling vindt u op de pagina “Retourneren“.

Ja, als u ervoor zorgt dat uw oude apparaat afgekoppeld en al klaar staat bij de voordeur dan nemen wij deze voor u mee!
Nee, momenteel bieden wij geen aansluit- of installatie diensten aan!

Hieronder treft u vraag en antwoord aan over garantie en reparatie.

Hoe lang u garantie heeft op een product, hangt af van het merk. Het ene merk biedt u bijvoorbeeld 2 jaar garantie en het andere merk maar liefst 5 jaar. In dit geval is het wel vereist dat u uw product registreert bij het desbetreffende merk. U kunt bij de specificaties van elk product vinden hoelang u hier garantie op krijgt.

Onder het tabblad “Product Registratie” vind u een overzicht van alle fabrikanten waar u uw product kunt registreren. Dit is in de meeste gevallen zeker de moeite waard, omdat u in veel gevallen hiermee uw garantieperiode kostenloos met 3 jaar kunt verlengen tot een maximum van zelf 5 jaar!

Indien het aangekochte apparaat nog binnen de garantie periode valt, verzoeken wij u om contact op te nemen met de fabrikant. Via hun website kunt u een service aanvraag indienen. U vind een overzicht van elke fabrikant om een service/reparatie aanvraag in te dienen onder het tabblab “Reparatie Aanvraag“. Houdt er rekening mee dat u in het bezit moet zijn van de originele factuur.

Indien het aangekochte apparaat niet meer binnen de garantie periode valt verzoeken wij u om contact op te nemen met een witgoed reparatie service bij u in de buurt. Wij voeren zelf geen reparaties meer uit.

Product Registratie

Klik op de fabrikant van uw product om naar de betreffende registratiepagina te gaan!

fabrikant whirlpool
fabrikant frilec
fabrikant siemens
fabrikant beko
fabrikant sharp
fabrikant bosch
fabrikant salora
fabrikant aeg
fabrikant bauknecht
fabrikant liebherr
fabikant indesit
fabrikant
fabrikant inventum
fabrikant husky
fabrikant neff
fabrikant grundig

Reparatie aanvraag

Valt uw product binnen de garantieperiode en heeft u een storing? Klik dan op de fabrikant van uw product om een reparatie aanvraag te in te dienen!

fabrikant whirlpool
fabrikant frilec
fabrikant siemens
fabrikant beko
fabrikant sharp
fabrikant bosch
fabrikant salora
fabrikant aeg
fabrikant bauknecht
fabrikant liebherr
fabikant indesit
fabrikant
fabrikant inventum
fabrikant husky
fabrikant neff
fabrikant grundig