Bezorgvoorwaarden
Op deze pagina vindt u informatie m.b.t. de levering van uw bestelling. Heeft u aanvullende vragen of wensen? Neem dan contact met ons op door te bellen of gebruik te maken van het contactformulier.
Vrachtvervoer of pakket
Uw bestelling zal door een extern transportbedrijf. Dit zal gedaan worden door Connected Logistics. Betreft uw bestelling enkel klein witgoed, zoals bijvoorbeeld een koffiezetapparaat welke als pakket bezorgd kan worden, dan zal deze worden verzonden via PostNL.
- Drempel-Levering
Omdat onze transporteur helaas niet met 2 mensen op de bakwagen rijdt, doen wij alleen aan eerste drempel-levering. Uw bestelling zal dan tot aan de voordeur op de begane grond worden afgeleverd. Uw bestelling zal ook niet worden uitgepakt, aangesloten en/of worden ingebouwd. - Meenemen oude apparaat(en)
Uw oude witgoed apparaten worden alleen mee retour genomen wanneer deze buiten afgekoppeld en klaar staan of op een toegankelijke plek op de begane grond! - Schade
Bekijk bij aflevering van uw product of er schade aan de verpakking is. Indien dit het geval is kunt u de chauffeur even laten wachten. U kunt dan in het bijzijn van de chauffeur uw product uitpakken en controleren op verdere schades. Als uw product schade heeft kunt u deze vervolgens weer meegeven aan de chauffeur. Het product wordt dan weer bij ons retour gebracht. Neem daarna even contact met ons op via een mailtje naar service@handelbijvanandel.nl. - Retour sturen
Indien u uw apparaat retour wilt sturen, verzoeken wij u om naar de pagina “retourneren“ te gaan. Op deze pagina staat beschreven hoe u uw apparaat aan ons retour kunt sturen.
Track & Trace
U ontvangt een dag van te voren een track & trace code via de e-mail. Met deze code kunt u de status van uw bezorging volgen. Heeft u geen code ontvangen? Controleer voordat u hierover contact met ons opneemt eerst even de spam folder van uw e-mail programma.
Voor aanvullende vragen verwijzen wij u naar ons contactformulier.
Contactformulier